קידום אתרים מקצועי – יביא לדירוג גבוהה של האתר בתוצאות החיפוש במנועי החיפוש ובעיקר בגוגל
אתרים קמים ונופלים על המאמצים לקידום האתר במנועי החיפוש. גם אם יש לכם אתר יוקרתי וחדיש, אך אם הוא לא מופיע במנועי החיפוש, כאילו שלא בניתם אתר. שכירת מקדם מקצועי אינה הוצאה, אלא השקעה. אתר מקודם מביא להכנסות כספיות ולרווחים גבוהים, והכסף שהשקעתם בקידום יצדיק את ההשקעה בזמן הקרוב.
שש סיבות שישכנעו אתכם לשכור מקדם אתרים מקצועי
כמו בכל תחום, גם בתחום קידום האתרים לניסיון יש תפקיד חשוב. אין תחליף לניסיון ולידע שנצבר אצל המקדם במהלך עבודתו רבת השנים. אתם לעולם לא תצליחו להשיג את אותן התוצאות שישיג עבורכן מקדם אתרים מקצועי ומנוסה.
מקדם מקצועי יודע לקרוא את הנתונים של האתר שלכם ולקבל את ההחלטות הנכונות. יש לו היכרות ממושכת עם גוגל ועם מנועי חיפוש נוספים, הוא מכיר את כל העדכונים, הוא יודע לנתח את המגמות השונות המשתנות לעתים קרובות, הוא יודע לאבחן את הבעיות ולהימנע מפעולות העלולות לפגוע באתר שלכם. מקדם מקצועי יצליח להזניק את האתר שלכם למקומות הגבוהים, לעומת זאת, קידום חובבני עלול לגרום לאתר נזק בלתי הפיך.
קידום אתרים מקצועי מתחיל באפיון האתר. אפיון האתר הוא הבסיס לכל אתר אינטרנט מצליח. אם לא תאפיינו את האתר נכון, לא תצליחו להגיש את המטרות שעבורן בניתם את האתר.
קישורים הם אחד הפרמטרים החזקים בקידום האתר. רק מקדמים מנוסים ידעו היכן להשיג קישורים איכותיים, לבחון את הרלוונטיות של כל קישור ולהחליט האם הוא יתרום לאתר או להפך, אולי אפילו יזיק. מקדמים רבים נוהגים לשתף פעולה אחד עם השני, פעולה העשויה להיות משמעותית מאוד עבור האתר שלכם.
כל אתר זקוק לתכנים רלוונטיים ועדכניים. מקדמי אתרים אינם כותבים את התכנים, אך הם ידעו לבחור את מילות המפתח המתאימות ולהתאים אליהם את התכנים. את ההוראות לתיבת התוכן, הם יעבירו לקופירייטר מומחה בכתיבת תכנים לאתר.
קידום אתרים מקצועי דורש השקעה של זמן רב. אם תיעזרו במקדם מקצועי תוכלו להתמקד בעבודה שלכם בראש שקט מתוך ידיעה כי האתר שלכם בידיים טובות ומקצועיות.
קידום אתרים מקצועי – איך להגיע למקום הראשון בגוגל?
כדי להגיע לעמודים הראשונים בדירוג תוצאות החיפוש חשוב לבנות את האתר בצורה נכונה. כאשר הרובוט של גוגל יסרוק את האתר וייווכח כי האתר בנוי בצורה טובה, ואפילו יותר טובה מאשר האתרים המתחרים, הוא ימקם את האתר במיקום גבוה. לכן, כאשר אתם בונים אתר, חשוב לבחור בונה אתרים אשר עוסק גם בקידום. זהו שילוב מנצח שיביא לתוצאות טובות, הן בבניית האתר והן בקידומו.
למנועי החיפוש של גוגל יש למעלה ממאתיים קריטריונים לקביעת דירוג האתר. הקריטריונים סודיים, אך הניסיון מלמד כי קישורים פנימיים וחיצוניים, תוכן איכותי ועדכני ובחירת מילות המפתח המתאימות הם בין הגורמים המשפיעים על קידום האתר.