תוכן עניינים
מחירון בניית אתרים וקידום
אנחנו בחברת Stratomedia בונים כל סוג אתר ומקדמים כל תחום בגוגל. אנחנו נבנה לכם אתר מקצועי נגיש ומותאם לסלולר. במידה ואתם מעוניינים לבנות אתר בפיתוח אישי אנו ממליצים לכם לפנות אלינו על מנת שנוכל לבצע עבורכם אפיון מקצועי על מנת לקבל הצעת מחיר יותר מדויקת על סמך הנתונים שתספקו לנו. קידום אתרים בגוגל זה תחום שהמחירים משתנים בהתאם לתחרות מילות המפתח עם הכלים שברשותינו נוכל לתמחר לכם הצעת מחיר מדוייקת.
- בחירת תבנית מעוצבת מתוך הדוגמאות שנשלח לכם
- אחסון אתר לשנה
- ממשק ניהול נוח ומתקדם
- הכנסת תוכן ראשוני עד 10 דפים
- התאמת האתר לסלולר
- הדרכה על מערכת וורדפרס
- האתר בשפה העברית
- -
- המחירים אינם כוללים מע"מ
- האתר יוספק תוך 10 ימים לאחר קבלת תוכן ותמונות מהלקוח
הזמן עכשיו!
- מחקר מילות מפתח
- אופטימיזציה
- בניית פרופיל קישורים
- פתיחת מפה בגוגל עסקים
- הזמנת מאמרים לצורכי קידום
- ניהול מוניטין
- שיפור מבנה קוד אתר
- -
- המחירים אינם כוללים מע"מ
- ינתן הצעת מחיר רק לאחר מחקר מילות מפתח
הזמן עכשיו!
- מחקר מילות מפתח
- בניית מודעות
- ניהול מודעות על בסיס חודשי
- שיפור ציון איכות
- מיקוד אופטימלי לקהל יעד שלך
- ניתוח ביצועי קמפיין
- הצגת המודעה בגוגל
- תוך 20 דקות לאחר בניית קמפיין
- -
- המחירים אינם כוללים מע"מ
- ינתן הצעת מחיר לפי תקציב הלקוח
הזמן כעת!
שאלות ותשובות בניית אתרים
-
תלוי בסוג האתר שאתם צריכים אם אתם בוחרים תבנית עם עיצוב מוכן אז המחיר יכול לנוע בין 3500 ש"ח – 7000 ש"ח. אם מדובר בפיתוח אישי ועיצוב אישי אז צריך לבצע אפיון. ובהתאם לכך תוכלו לקבל הצעת מחיר מדוייקת. עם זאת ישנם תוספות נוספים עם תהליך בניית האתר כגון:
הכנסת תוכן ובניית עמודים – ישנם חברות שנותנו בין 5 ל -10 בניית דפים כלול במחיר. זה אומר שהם בונים לך את הדפים האתר כמו אודות, שירותים שהם בנויים מתוכן תמונות וסרטונים.
תוספים – במהלך תהליך הבנייה מותקנים תוספים בדרך כלל זה כלול במחיר, אם זו תבנית אז התוספים מגיעים באותה חבילה. אם זה עיצוב אישי אז צריך להתקין תוספים באופן עצמאי על ידי בונה האתר. קחו בחשבון שישנם תוספים חלקם חינמיים חלקם בתשלום.
לוגו – במידה ויש לכם לוגו עדיין צריך לבצע התאמות ולהתאימו לתבנית העיצוב שזה כרוך בהתערבות גרפיקאית יש חברות שזה כלול במחיר ויכול להיות שתהיה תוספת תשלום.
אחסון אתר – מחלק בניית האתר ישנו שרת שם האתר שלכם אמור להיות מאוחסן עם כל הקבצים ותמונות שנמצאים באתר שלכם השירות של אחסון אתר הוא בתשלום על בסיס חודשי. יש להקפיד בלבחור שרת מהיר ומאובטח.
-
חנות וירטואלית מחירה יכול לנוע בין 10,000 ש"ח ל 50,000 ש"ח תלוי באפיון ותלוי בפלטפורמות ישנם מגוון רחב של פלטפורמות חלקם קוד פתוח חלקם קוד סגור מה זה אומר? אסביר
קוד פתוח – פלטפורמות קוד חופשי קוד המקור שלה פתוח ונגיש לעריכת שינויים. לכל מי שחפץ בו והוא חופשי לשימוש. במידה ובניתם אתר עם קוד פתוח אתם הבעלים הבלעדיים של האתר עם כל הקבצים ולא כפופים לאף חברה בכל זמן נתון אתם יכולים להעביר את האתר שלכם לספק אחר לצורך אחסון או פיתוח.
איזה פלטפורמות תמצאו עם קוד פתוח וחופשי:
WordPress – המערכת המובילה בעולם כיום למסחר אלקטרוני ולאתרים תדמיתיים. מערכת ניהול האתר יכולה להגיע בכל שפה.
למה מומלץ לבחור ב -WordPress? ישנם תוספים הכרחיים לחנויות וירטואליות שחלקן בחינם ואם זה בתשלום אז מחירן זול.
והיא נוחה וידידותית למשתמש במידה ואין לכם ידע מקצועי מומלץ להיעזר במתכנת על מנת שיבנה לכם את האתר.
magento – מערכת מסחר אלקטרוני למכירת מוצרים, לפלטפורמה ישנם עיצובים יפים אך המערכת ניהול לא קלה לשימוש. והתוספים שלה עולים יקר ופחות פופולרית בעולם.
prestashop – גם מגיעה עם עיצובים יפים אך המערכת מאוד כבדה האתר נטען לאט והתוספים מאוד יקרים
מה זה מערכת קוד סגור – זו מערכת שפיתחו אותה בפיתוח אישי ורק לחברה יש את הגישה לקוד מקור. זה אומר שאתם כפופים לחוזה שחתמתם עליו ואין לכם גישה לקוד. במידה והחלטתם לסיים את ההתקשרות עם החברה לא תוכלו לקבל את מערכת האתר. ותצטרכו לבנות אתר חדש.
החברות הללו מציעים מסלולים: על בסיס חודשי או תשלום חד פעמי.
שאלות ותשובות קידום אתרים
-
קידום אתרים בגוגל – על מנת לתמחר מילות מפתח לקידום ראשית צריך לבצע מחקר מילות מפתח לכל מילה יש לה את נפח החיפושים בחודש ככל שהתחרות גבוה יותר כך המחיר לקידום המילה בקידום אורגני גבוה יותר. במידה וזו מילה מפתח גנרית לדוגמה ( תכשיטים) אז המחיר לקידום יהיה בהתאם לכמות החיפושים של אותה מילת מפתח. מילה גנרית זהו תהליך של קידום ארוך יותר וקשה יותר עם תקציב יקר יותר. עם זאת לפעמים עדיף להיות ממוקד ולבחור במילות מפתח עם מיקום גאוגרפי לדוגמה: אינסטלטור בירושלים במקרה הזה העלויות נמוכות יותר. ותהליך התקדמות האתר מהירה יותר.
-
במהלך שיחות שלכם עם חברות קידום או פרילנסרים תשמעו הרבה את המילה נעשה לכם אופטימיזציה לאתר.
מה זה אומר? אסביר:
אופטימיזציה זה פעולות באתר שאמורות לשפר את הדירוג שלכם בתוצאות חיפוש בגוגל.
מה הן בדיוק הפעולות:
הגדרת כותרות לכל דף – כך גוגל קורא את הדפים שלכם לפי כותרת לכל דף וממקם את הדפים בתוצאות חיפוש. זה חשוב להגדיר כל דף לפי התוכן הממוקד באותו הדף.
טעינת אתר – אחד הפרמטרים החשובים בשנים האחרונות זה אתר שנטען מהר גוגל נותן עדיפות לאתרים בעמוד הראשון שנטענים מהר. זו עבודה לא קלה וישנם המון משתנים: איכות שרת, גודל תמונות, קבצי CSS שקשורים לעיצוב. ישנם בוני אתרים שיכללו את המחיר בתקציב הקידום במידה חבילת קידום. במידה ואין לכם חבילת קידום ייתכן שיגבו תשלום עבור שירות זה.
תוספים מומלצים – ישנם תוספים שתורמים לתהליך קידום שהוא גם חלק מאופטימיזציה
לדוגמה: תוסף המלצות, תוסף שאלות ותשובות תוסף schema ועוד..
לסיכום דף הבית צריך להיות בנוי שהוא מציג בקצרה כל חלק מהדפים הפנימיים שלכם. חשוב לשמור על חווית משתמש.