תוכן עניינים
קידום אורגני בגוגל
אנחנו מומחי SEO עם ניסיון עשיר של 11 שנים בענף אנו מקדמים בארץ ובחו"ל, אנחנו חיים ונושמים קידום אתרים ובניית אתרים וורדפרס.
הצוות שלנו מקצועניים בתחום שיווק באינטרנט ב SEO, אנחנו יודעים את המתכון המנצח של מנוע החיפוש גוגל, את הפעולות קידום שאנו מבצעים עבור לקוחותינו משפרת את שיפור החשיפה וההצלחה של לקוחותינו באמצעות טכניקות שיווק במנועי חיפוש. בניית קישורים, PPC מודעות ממונות של גוגל, פרסום ברשתות חברתיות.
פעולות ה – SEO שאנו מבצעים:
עבודת ה – SEO כוללת אופטימיזציה של מנועי חיפוש אורגניים, כולל ניתוח אתרים, אופטימיזציה של קוד, אופטימיזציה של חיפוש מקומי (מפות), אופטימיזציה לנייד, ניתוח תחרותי, ניהול מוניטין, אופטימיזציה של תוכן.
החברה שלנו היא לא בין החברות היקרות בשוק. יש לנו מגוון של חבילות אשר יכולות להיות מותאמות לתקציב ולצרכים שלך. אנחנו מכירים את נתח השוק של פרסום העסקים ואנחנו מחויבים להתאים לך אישית תוכנית עבודה כדי להבטיח שתקבל את התוצאות הרצויות. אנחנו אוהבים לשתף את המידע של קידום אתרים עם הלקוחות שלנו. חשוב לנו שהלקוחות היו מעודכנים בפעולות שאנו מבצעים. המומחיות שלנו הניבה תהליך מוכח לגידול החשיפה של אתרים שאנו מקדמים. לקוחות דיווחו על גידול משמעותי של שיחות ולידים.
רוצה לדעת עוד? חייג אלינו 052-5630188 ונוכל לשוחח על האתר שלך ואיך להניב רווחים ממנו.
מה זה קידום אתרים בגוגל?
כל מי שרוצה לקדם את אתר האינטרנט שלו למקומות הראשונים בעמוד הראשון של מנועי החיפוש המרכזיים (ובראשם גוגל), יכול להשתמש בשתי שיטות עיקריות – קידום אתרים ממומן וקידום אתרים אורגני. יש כמובן הבדל משמעותי בין שתי השיטות הללו – קידום אתרים ממומן יעלה לכם כסף (אותו תשלמו לגורמים שונים כמו גוגל, אתרים אחרים ועוד), זאת לעומת קידום אתרים אורגני אשר אינו עולה כסף (אלא אם כן אתם משלמים למקדם אתרים שיעשה עבורכם את הקידום) והוא גם נחשב לקידום היעיל והחשוב יותר. בכתבה זו נפרט אודות נושא חשוב זה.
מה זה קידום אתרים אורגני?
קידום אתרים אורגני הוא קידום שאתם באמצעות יועץ קידום אתרים (או מקדם מטעמכם) עושים בעצמכם על מנת לקדם את האתר, ללא תשלום לגורמים נוספים כמו גוגל או אתרי אינטרנט אחרים. אין המדובר בקישורים ממונים, פרסומות או מודעות של גוגל המופיעות באתר, אלא בקידום בפעולות Seo , ולעיתים אף יעילות יותר. כל אתר אינטרנט הרוצה שגולשים רבים יגיעו אליו, צריך לשאוף להופיע במקומות הראשונים של מנועי החיפוש, ועל מנת לעמוד ביעד הזה יש צורך בקידום אתרים יעיל הנעשה בצורה אורגנית וטבעית.
כיצד עושים קידום אתרים אורגני?
כל אדם העוסק בקידום אתרים חייב להכיר את התחום של קידום אתרים אורגני ואת השיטות המרכזיות לקידום מסוג זה. קידום אתרים אורגני הוא תחום שמשתנה לעיתים לפי העדכון האלגוריתם של גוגל. ולכן חשוב להיות עם האצבע על הדופק להיות מעודכן על בסיס יומי, ולזהות את הפרמטרים החדשים במידה ויש, ולקרוא את השינויים שגוגל ביצע. הדבר החשוב ביותר בקידום אתרים אורגני הוא שימוש בתוכן איכותי ורלוונטי לאתר שלכם. כלומר – אם יש לכם אתר בתחום ההובלות, כדאי שבאתר יהיה כמה שיותר תוכן איכותי, מעניין ומקורי אודות תחום ההובלות. אתר שיש בו תוכן רב וממוקד בתחום בו הוא עוסק, יוקדם בצורה אורגנית בקלות גדולה יותר ובצורה מהירה יותר. עניין חשוב נוסף בקידום אתרים אורגני הוא שימוש במילות מפתח בצורה חכמה וכן שימוש מושכל בלינקים היוצאים מהאתר שלכם לאתרים אחרים באותו התחום (וכמובן גם בלינקים הנכנסים לאתר שלכם). את זאת ניתן להשיג באמצעות "החלפת לינקים" המהווה חלק מתהליך הקידום.
להלן רשימת הפרמטרים לקידום המעודכנים כיום:
1.תוכן – איכותי לאתר חשוב מאוד לגוגל ולחווית המשתמש.
2.אתר מותאם לסלולר – לגוגל דגש חשוב שכל אתר יהיה מותאם לכל סוגי המכשירים.
3.טעינת אתר – חשוב שהאתר שלכם יטען מהר
תדאגו לא לעלות תמונות גדולות
בחרו בחברת אחסון שיש לה שרתים חזקים ומהירים אל תחסכו בחרו את הטוב ביותר
בשביל שגולשים לא ינטשו את האתר וגם גוגל עלול למקם אתכם בדפים רחוקים מעמוד הראשון.
4.קישורים – חשוב להשיג קישורים רלוונטיים וממוקדים לנושא שלכם. ברשת תמצאו מגוון אתרים אשר מפרסמים כתבות עם קישור + רישום באינדקסים אשר מפרסמים עסקים חינם.
5. פייסבוק – הנעה לפעולה תמשכו קהל מהפייסבוק לאתר שלכם על ידי פרסום פוסטים איכותיים.
6. אופטימיזציה מה זה אומר? פעולות בתוך האתר שלכם על מנת לשפר את הדירוג במנועי חיפוש.
בהמשך לאופטימיזציה איזה פעולות אתם אמורים לבצע:
1.כיתבו תוכן אורך ואיכותי שמו דגש על קישורים להוציא לדפים אחרים האתר.
2.הוסיפו המלצות של לקוחות מרוצים זהו פרמטר חשוב וגם שיווקי לגולשים. המלצות זה בונה אמון עם לקוחות חדשים.
3.דף שאלות ותשובות יכול לעזור לגולשים את מהות האתר וניווט מהיר לשירות שהם מחפשים.
4. שביל פרורי לחם (breadcrumbs) עזור לגוגל ולגולש להבין את הניווט של הדפים הפנימיים של האתר.
5.כלי מנהלי אתרים (webmasters tools) בעזרת הכלי הזה תוכלו לנתח את האתר שלכם ולהבין אם יש שגיאות ולתקנם ועוד כלים רבים אשר מציגים אינפורמציה ומקורות ניתוח של אתרכם.
כל אדם, גוף או חברה שיש להם אתר אינטרנט חייבים לדעת שללא קידום אתרים אורגני, האתר שלהם לא יהיה חשוף לכל קהל היעד הפוטנציאלי ולגולשים יהיה קשה יותר להגיע לאתר. לכן, מומלץ להשקיע בתחום זה ככל האפשר ולהבין את חשיבותו הרבה.
שיווק במדיה חברתית
יש לא מעט שיטות שיווק הנחשבות למוצלחות מאוד. שיטת השיווק שנקראת שיווק במדיה חברתית הפכה בשנים האחרונות לאחת השיטות הפופולאריות והיעילות ביותר לשיווק של אתרים, עסקים, חברות, אנשים ועוד. שיטות השיווק ה"מסורתיות" עדיין קיימות וחלקן לא רעות בכלל, אך קשה להתחרות עם העולם החדש, עם הטכנולוגיות המתפתחות, ובעיקר עם שיטות השיווק האפשריות ברשתות החברתיות שתפסו תאוצה גדולה בשנים האחרונות. בזכות הרשתות החברתיות הללו, נולדה שיטת שיווק חדשה – שיווק במדיה חברתית. על שיטה זו נפרט בכתבה זו.
מה זה שיווק במדיה חברתית?
כל שיטת שיווק המבוססת על מידע הנמצא ברשתות חברתיות היא למעשה שיווק במדיה חברתית. יש כיום לא מעט רשתות חברתיות והמצליחה ביותר היא כמובן פייסבוק (אך יש גם רשתות נוספות דומות). אם יש לכם אתר אינטרנט או עסק בתחום מסויים, אחת מהדרכים הטובות ביותר לשווק את האתר או את העסק היא באמצעות הרשתות החברתיות הללו. למשל – אם יש לכם עסק לשזירת פרחים אתם יכולים לפרסם מידע, תוכן, תמונות, קבצי ווידאו, לינקים, או כל דבר אחר בתחום זה ברשת החברתית בה אתם חברים. ככל שיהיו לכם יותר חברים ויותר אנשים שיחשפו למידע שתפרסמו, כך תגדילו את קהל הלקוחות שלכם. וכמובן – כל אדם נוסף החבר ברשת חברתית שכזו הנחשף לשיווק שלכם, מביא עימו עוד אנשים. למעשה, קהל הלקוחות הפוטנציאלי שניתן להגיע אליו באמצעות שיווק במדיה חברתית הוא בלתי מוגבל…
שיווק במדיה חברתית – יתרונות בלבד!
לשיווק במדיה חברתית כמעט ואין חסרונות. זהו שיווק זול (ניתן אף לעשות אותו בחינם או כמעט בחינם), אתם אלה המחליטים איזה תוכן תפרסמו וקהל הלקוחות הפוטנציאלי הוא עצום! אין זה פלא שרבים כל כך בוחרים לעבוד בשיטת שיווק זו, אפילו על חשבון שיטות השיווק הישנות. עמוד מוצלח בפייסבוק שיש בו מבקרים רבים הנחשפים לחברה, לאתר או לעסק שלכם יכולים לשדרג אתכם בצורה משמעותית ביותר.
לכן, מומלץ מאוד להשקיע כיום בשיווק במדיה חברתית, פשוט בגלל שזוהי שיטת השיווק המוצלחת ביותר בעשור השני של המאה ה- 21!
קידום מפות גוגל עסקים
מה זה בעצם פרסום בגוגל מפות לעסקים אני אסביר?
זהו שירות חינמי של גוגל ללא תשלום אשר מציע לעסקים להירשם למערכת שלהם על מנת להציג את פרטי העסק שלכם.
איך זה עובד?
זה לא מסובך כלל כל מה שעליכם לעשות הוא לפתוח מייל Gmail.
להיכנס לקישור הבא – דף עסקי גוגל
ולרשום את כל פרטי העסק בטופס.
אתם בטח שואלים את עצמכם איך העסק שלי יכול להופיע ב – 3 התוצאות הראשונות במפות.
אני אפרט ואסביר מהם התהליכים לדירוג מפות:
1. ברישום הקפידו למלא את כל הפרטים של העסק בשדות, שזה כולל: לוגו, תמונת כאבר, תדאגו לצלם את העסק ובפנים ובחוץ. ולעלות את התמונות. הרישום חייב להיות מושלם 100%.
2. ביקורות – תדאגו לכך שלקוחות מרוצים יכתבו לכם ביקורות איכותיות וידרגו את המפה שלכם 5 כוכבים . הלקוחות יכולים למצוא את מפת העסק שלכם בגוגל לפי הרישום שרשמתם את שם העסק.
3.תדאגו לעלות מדי פעם תמונות חדשות של העסק שלכם.
4.תעלו פוסטים וטיפים לדף הקשורים לעסק שלכם.
מניסיון שלי של 7 שנים בקידום מפות זה עוזר לקידום אורגני. וגם נותן לכם חשיפה אדירה.